جمعه، 23 دی 1401

مطالبه گری فعال سیاسی رسانه ای از استاندار در جمع جوانان و فعالین سیاسی استان/امیرحسین دهبان نژادیان

خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت بیشترین آسیب را در جریان صندوق سرمایه گذاری بهمئی دیده اند. خانواده هایی که به امید یک درآمد حداقلی وام های ۱۸ درصد گرفته اند و اکنون برای ...

مطالبه گری فعال سیاسی رسانه ای از استاندار در جمع جوانان و فعالین سیاسی استان/امیرحسین دهبان نژادیان

امیرحسین دهبان نژادیان: جناب استاندار به داد مردم بهمئی برسید

خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت بیشترین آسیب را در جریان صندوق سرمایه گذاری بهمئی دیده اند. خانواده هایی که به امید یک درآمد حداقلی وام های ۱۸ درصد گرفته اند و اکنون برای بازپرداخت آنها هیچگونه درآمدی ندارند. دیر یا زود بانک ها حقوق ضامن ها را مسدود می کنند. مردم بهمئی مردم نجیبی هستند و خویشتنداری آنها گواه بر نجابتشان است.

یکی از راه های کمک به مردم بهمئی علاوه بر رسیدگی سریع به پرونده مذکور و مشخص شدن دقیق چگونگی و میزان بازپرداخت پول مردم کمک از نهادهای حمایتی و حاکمیتی مانند ستاد اجرایی فرمان امام و سایر نهادها برای کمک به مردم آسیب دیده هست. از وزیر کشور و شخص رئیس جمهور برای مردم بی بضاعت بهمئی کمک بخواهید.

وام های بلاعوض و کم بهره با تنفس یک الی دو ساله می تواند مرحمی بر زخم مردم باشد. خانواده های بی بضاعت شناسایی شده و در جهت کمک های معیشتی به نهاد های حمایتی معرفی شوند. با کسانی که در این جریان کم کاری کردند بی تعارف برخورد کنید.

 

در ادامه استاندار محترم استان کهگیلویه و بویر احمد اذعان کردند که:

تمام تلاش خود را برای بازگشت پول مردم و آسیب حداقلی مردم می کنیم. تمام دستگاه های مرتبط شبانه روز در حال تلاش برای حسابرسی به اموال وحساب های شخص مذکور اند. صندوق مذکور مقدار قابل توجهی کسری دارد که باید بعد از حسابرسی دقیق تصمیم های جدی اتخاذ شود. مردم شریف بهمئی خویشتنداری کنند تمام تلاش ما احقاق حقوق مردم است.

 


انتهای پیام/