سه شنبه، 29 آذر 1401

معلمی از گروه جهادی اولین ها لنده در همایش بین المللی جهادگران تربیت با حضور کشورهای اسلامی لینک خبر +عکس 👇

ابراهیم عزیزی معلمی از گروه جهادی اولین ها لنده در همایش بین المللی جهادگران تربیت با حضور کشورهای اسلامی، مورد تجلیل قرار گرفت.

معلمی از گروه جهادی اولین ها لنده در همایش بین المللی جهادگران تربیت با حضور کشورهای اسلامی لینک خبر +عکس  👇

همایش بین المللی جهادگران تربیت با حضور کشورهای اسلامی به میزبانی شهر 

تهران در اردوگاه شهید باهنر

۲۷ آذرماه ۱۴۰۱

 برگزار شد.

معلم شاخص مرد جهادی ( ابراهیم عزیزی) از استان کهگیلویه و بویراحمد ،شهر لنده در این همایش حضور داشت که از ایشان تجلیل به عمل آمد و به وی مدال افتخار اعطا گردید.

آقای ابراهیم عزیزی از معلمان توانمند اداره آموزش و پرورش عشایر و ساکن شهر لنده می باشد که با یاری خداوند و هم سویی سایر معلمان لنده و بخش زیلایی کارهای نظیر جمع آوری مواد بازیافتی ،تعمیر و سرویس وسایل خانگی دست دوم،مدرسه سازی ،رنگ آمیزی مدارس،اهدا ویلچر به معلولین ،اشتغال زایی و کارهای عمرانی -معیشتی در روستا ها و ... را در این چند سال در دستور کار خود قرار دادند.

معلمی از گروه جهادی اولین ها لنده در همایش بین المللی جهادگران تربیت با حضور کشورهای اسلامی لینک خبر +عکس  👇معلمی از گروه جهادی اولین ها لنده در همایش بین المللی جهادگران تربیت با حضور کشورهای اسلامی لینک خبر +عکس  👇معلمی از گروه جهادی اولین ها لنده در همایش بین المللی جهادگران تربیت با حضور کشورهای اسلامی لینک خبر +عکس  👇معلمی از گروه جهادی اولین ها لنده در همایش بین المللی جهادگران تربیت با حضور کشورهای اسلامی لینک خبر +عکس  👇


انتهای پیام/