دوشنبه، 23 خرداد 1401

جلسه ی ناتمام استاندار و دانشجویان منتظر!

پس از اینکه جلسه ی پرسش و پاسخ دانشجویان و استاندار ناتمام ماند باتوجه به وعده استاندار دانشجویان تقاضای برگزار جلسه ی تکمیلی را دارند

جلسه ی ناتمام استاندار و دانشجویان منتظر!

مصاحبه امیرحسین دهبان نژادیان مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

«پرچم آرمانخواهی و مطالبه گری را زمین نگذارید چرا که اگر جوانان مؤمن و پاک این پرچم را زمین بگذارند، ممکن است کسانی آن را در دست بگیرند که هدفشان ضربه زدن به نظام است نه حل مشکلات مردم»

(مقام معظم رهبری)

 

تاکید مقام معظم رهبری بر آرمان خواهی و مطالبه گری از مسئولین و لزوم حساسیت دانشجویان به عنوان قشر اثر گذار و به تعبیری قلب تپنده و مغز پویای جامعه که دائما با پیشنهادات راهگشای خود مسئولین را در جهت حل مشکلات همراهی کرده اند بر کسی پوشیده نیست.

 

اکنون که دولت مردمی با رویکرد حل مسائل و هموار سازی شرایط برای رفع مشکلات موجود که زمینه ساز نیل به آرمانهاست بر روی کار آمده است‌‌ انتظار پاسخگویی مسئولین به مطالبات دانشجویی و اهمیت به تشکل های دانشجویی به عنوان حلقه های میانی به مراتب بیش از پیش خواهد بود.

 

همانطور که مطلع هستید در هفته ای که گذشت جلسه ای تحت عنوان« مطالبه شعار ها» با حضور استاندار محترم استان کهگیلیویه و بویراحمد به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

ضمن تقدیر از حضور استاندار محترم و هیئت همراه ایشان عوامل زیادی دست به دست هم داد تا فرصت کافی برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان از جانب استاندار محترم فراهم نشود و بدلیل قطعی برق و مهمان کشوری استاندار محترم جلسه نا تمام ماند و دکتر احمد زاده در حین جلسه مجبور به ترک سالن شدند.

لذا با توجه به قول مساعد استاندار محترم در جلسه با حضور عموم دانشجویان و رسانه های مختلف مبنی بر حضور مجدد برای پاسخگویی به ادامه سوالات و ابهامات دانشجویان در تاریخ سه شنبه این هفته از ایشان انتظار داریم با حضور خود در دانشگاه بر عهد خود صحه گذاشته و جلسه ناتمام هفته گذشته را به پایان برسانند.


انتهای پیام/